16 Aralık 2023 tarihinde yazılı, 08-16 Şubat 2024 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş sınavında başarılı olan adayların, anılan göreve atanabilmeleri için aşağıda yazılı olan belgeleri 05/04/2024 tarihi mesai bitimine kadar tamamlayarak “Yamaçtepe Mahallesi Dr. Mustafa Bey Caddesi No:11 Onikişubat / KAHRAMANMARAŞ” adresindeki Vergi Dairesi Başkanlığımız Hizmet Binasının 2. katında bulunan Personel Müdürlüğüne şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
GETİRİLMESİ GEREKEN BELGELER
1- KPSS sonuç belgesi,
2-Öğrenim belgesinin aslı ve fotokopisi, gerekmesi halinde denklik belgesi,
-Yükseköğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,
Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,
(diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)
-Lisansüstü veya doktora öğrenimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği.
3- T.C. No'lu Kimlik Kartı, (aslı ile karşılaştırılarak fotokopisi onaylanacaktır.)
4- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 4 adet fotoğraf,
5-Erkek adaylar için; muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya hizmetini fiilen tamamlamış veya
muaf ya da erteletmiş veya yedek sınıfına geçirilmiş olduğunu gösterir belge,
6-Adli sicil ve arşiv kaydı belgesi,
7-Görev yapmasına sağlık yönünden engel bir halinin bulunmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı.
8- Daha önce veya halen bir Kamu Kurum ve Kuruluşunda çalışanlar için görev yaptığı kurumdan
alacağı onaylı hizmet belgesi,
9- Mal Bildirim Beyannamesi, (Form çıktısı önlü arkalı tek sayfa olarak alınacaktır.)
10- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi,
11- Atama Başvuru Formu
Kahramanmaraş Vergi Dairesi Başkanlığı
Personel Müdürlüğü
Tel : (0344) 224 28 51 - Dahili : 1221 / 1204
Faks : (0344) 224 28 76