Buradasınız

16 Aralık 2023 tarihinde yazılı, 08 - 16 Şubat 2024 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında Başarılı Olan Adaylardan İstenecek Belgeler

16 Aralık 2023 tarihinde yazılı, 08 - 16 Şubat 2024 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında Başarılı Olan Adaylardan İstenecek Belgeler

16 Aralık 2023 tarihinde yazılı, 08-16 Şubat 2024 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş sınavında başarılı olan adayların, anılan göreve atanabilmeleri için aşağıda yazılı olan belgeleri 05/04/2024 tarihi mesai bitimine kadar  tamamlayarak “Yamaçtepe Mahallesi Dr. Mustafa Bey Caddesi No:11 Onikişubat / KAHRAMANMARAŞ” adresindeki Vergi Dairesi Başkanlığımız Hizmet Binasının 2. katında bulunan Personel Müdürlüğüne şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

GETİRİLMESİ GEREKEN BELGELER

1- KPSS sonuç belgesi,

2-Öğrenim belgesinin aslı ve fotokopisi, gerekmesi halinde denklik belgesi,

-Yükseköğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

(diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

-Lisansüstü veya doktora öğrenimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği.

3- T.C. No'lu Kimlik Kartı, (aslı ile karşılaştırılarak fotokopisi onaylanacaktır.)

4- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 4 adet fotoğraf,

5-Erkek adaylar için; muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya hizmetini fiilen tamamlamış veya

muaf ya da erteletmiş veya yedek sınıfına geçirilmiş olduğunu gösterir belge,

6-Adli sicil ve arşiv kaydı belgesi,

7-Görev yapmasına sağlık yönünden engel bir halinin bulunmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı.

8- Daha önce veya halen bir Kamu Kurum ve Kuruluşunda çalışanlar için görev yaptığı kurumdan

alacağı onaylı hizmet belgesi,

9- Mal Bildirim Beyannamesi, (Form çıktısı önlü arkalı tek sayfa olarak alınacaktır.)

10- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi,

11- Atama Başvuru Formu

*MAL BİLDİRİMİ FORMU

*ETİK SÖZLEŞMESİ

*BAŞVURU FORMU

Kahramanmaraş Vergi Dairesi Başkanlığı

Personel Müdürlüğü

Tel : (0344) 224 28 51 - Dahili : 1221 / 1204

Faks : (0344) 224 28 76